Bokat och klart.

Då är biljetterna bokade och vi ska gå och se Jean Michel Jarre på Malmö Arena. Ska bli så roligt och vi har fått jättebra platser.


Fortfarande lite byggarbetsplats men det tar sig! Idag när vi körde till kyrkogården var det match i Arenan. Någon landskamp i hockey och vilka köer det var! Jag hoppas verkligen att de kan fixa till trafiksituationen där snart för annars blir man ju galen. Vi fick tuta oss fram genom kön. Det är ett konstigt fenomen det där för att direkt vi börjde tuta så hängde fler på och massor av bilar kom igenom i kön. Det var nämligen så dumt att vi skulle rakt fram genom en rondell som blockerades av bilar som skulle igenom den på ett annat håll när de skulle till Arenan och istället för att släppa igenom oss som bara skulle passera så skulle de minsann blockera vägen för tänk om en endaste skulle kunna smita igenom! Hemska tanke. Folk alltså.

Jag ser frememot när det stora köpcentret ska öppna precis brevid Arenan, nämligen Emporia.


Större än Fields i Köpenhamn. Ska bli nice!

Nu är det badet som gäller som vanligt. Imorgon är det avslutning och jag har 18 dagar av härlig ledighet framför mig.
Vi är några kollegor som ska äta på Elysee imorgonkväll och innan dess ska jag och Desirée köra en julklappsvända till i stan.


Dagens citat: " Nu är du lackilkackilai. Jag har ju shoppat!"






Nina.

Kommentarer
Postat av: Anders R

underbart med långledigt , blir lite avis,

fast jag har en hel del ledigt de två kommande veckorna, ang. trafiken ja är farligt om någon försöker tränga sig som inte ens ska in i samma kö hjälp!

Akilles är så härlig fin fux, han skrämmer skiten ur nybörjare, men när man lär känna honom är han världens mysigaste och kelar och kliar man honom somnar han nästan jämt,

2008-12-18 @ 23:06:45
URL: http://oceans.blogg.se/
Postat av: Matilda

Där ska vi shoppa sen!

2008-12-18 @ 23:22:53
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Gynning

Ja jag får hoppas det!



Hoppas du får en bra dag?

2008-12-19 @ 09:54:30
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0