God morgon, god morgon.

Har precis vaknat och vad är det första man gör? Jo, man går och sätter sig vid datorn för att blogga. Givetvis!
Sitter även och väntar på att pappa ska komma hit och hjälpa mig för att se om vi kan fixa TVn så att bilden inte är grön när jag ska kolla på någon DVD. Hoppas att det fixar sig. Min pappa är ganska så bra på att fixa saker.
Efter det är det studier som gäller, och det är INTE kul.
I eftermiddag är det ner till Göte och ta hand om mitt lilla gryn.

Gårkvällen var jättekul och det blev skeppet senare på kvällen. Där var någonsorts glamourkväll så alla fick en röda fjäderboa så mina kläder är fortfarande fulla av röda fjädrar. Inte helt ok.

Nu måste jag dra men på återseende å det snaraste.






Nina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0