Granar säljes och trevlig Lucia.

Ja, nu är granjakten över för i år. Köpte som vanligt en jättefin gran nere hos Mathias pappa i Bodarp. Det är självhuggning där så det ger ju en lite annan känsla än att springa ner här på Malmborgs och köpa en gran på deras parkering.
Pappa och min syster var med och köpte gran och var därför med i stallet innan och det var mycket bra för då kunde jag snällt fråga Sofie om hon kunde tänka sig att hjälpa mig med hästarna, vilket hon snällt sa att hon kunde så det gick dubbelt så fort att släppa ut dem idag.

Nu ska jag snart ner i badet för jag är verkligen helt genomfrusen. Brrrr. Efter det ska jag se Mumien- Drakkejsarens grav. Jag var och hyrde den, nya Arn och Narnia. Ja, jag är på humör för den sortens filmer! Men ska nog bara se Mumien idag för sen måste jag sätta mig och skriva på mitt exjobb. Åhhh, vad kul det ska bli. Eller inte.

Ikväll är det party hos Desirée och hon har lovat att göra julgodis så det förväntar jag mig allt. Jag ska faktiskt ta med en saffranskaka så blir det lite julmys också och det är aldrig fel.



Trevlig lucia på er alla!


Gårdagens citat: "Det är aldrig någon som äter sylta. Den bara ligger där som julbordets uteliggare som ingen vill ha.






Nina.

Kommentarer
Postat av: Anders R

mysigt med bad.

och det ger lite julkänsla med vissa filmer,

trevlig helg

2008-12-13 @ 14:08:45
URL: http://oceans.blogg.se/
Postat av: Gynning

Ha en trevlig luciadag!

2008-12-13 @ 14:53:52
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: Anders R

kolla att anslutningen är eärr och att det är rätt utsignal från dvd:n rgb eller titta på tevens inställningar att de är rätt,

kollar på göta kanal

2008-12-13 @ 16:21:54
URL: http://oceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0