Madagaskar.

Så jäkla kul. Haha. precis vad jag behövde nu känner jag.

Är väldigt trött idag fast att det egentligen nog inte finns någon anledning. Sov länge imorse och softade sen ett tag innan jag åkte ner till Göte. Trimmade honom lite och hoppade något litet hinder. Han kändes jättefin.
Nu ska jag snart ner i badet. Ovanligt va? Sen ska jag baka lite julgodis, nämligen godis som består av lite nougat i mitten och marsipan utanpå sen doppar man detta i ljus blockchoklad och mumma så gott det är! Jag har aldrig gjort det innan så jag hoppas det går bra. Återkommer senare med resultatet.
Förresten, är det någon som vet hur man gör frosting som man sen kan ha på muffins? Ser sååååå gott ut.







Nina.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Julehonnar är sällsynta men väldigt underbara.

Var mofvin bra?

2008-12-21 @ 19:29:25
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0