Mätt, belåten och en smula trött.

Jaha, då har gästerna gått hem för den här gången och kvar sitter jag med massor av godis och tårta. Jag som skulle hålla efter vad jag åt. Det går ju jättebra det här. Verkligen. Men man fyller ju bara år en gång om året och tur är väl det.
Jag fick som vanligt jättefina presenter även om de mest bestod av pengar. Pengar gillar jag för då kan man köpa vad man vill och just därför bär det iväg till Åhléns imorgon för införskaffandet av ett, för tillfället, okänt antal Lyle and Scottröjor.
Jag fick även ett par rätt fräcka ridbyxor av min syster som hon hade inhandlat på Stockholm horse show. Jag som är van vid Pikeurbyxorna ser framemot att testa något annat ibland. Fantastiskt nog så passade de också! Bara en sådan sak. Jättefina bruna ridbyxor i två olika bruna färger. Äsch, kolla bilderna istället vet jag.
Sen fick jag även en platt-TV. Jättekul! Min gamla känns lite otymplig så det är dags att byta ut den. Fast den har ju fungerat bra i alla år. Ja, förutom de tre veckor jag var utan TV nu för ett tag sedan men det är sådant man får försöka att leva med.
Jag är verkligen glad över alla mina nya saker och ser mycket framemot att prova dem.

Nu ska jag snart krypa ner i badet och sen är det sängen som gäller.
Jag återkommer givetvis imorgon. Med nya krafter hoppas jag! Morgondagen börjar ju iaf lovande med att se på film kl 8.40. Me like!

Och så var det ett dagens citat ja: "Åh mammas lilla hund, åh mammas bruna hund....åhhhh honnehonnehonn!"

Bilderna kommer här.

Först en liten hund.




Och en liten hund som var sugen på att smaka på allt gott. Vilket han givetvis också fick.


TVn. Dock omonterad.


Tårta.



Mysigt med ljus och blommor i vintermörkret.



Ridbyxorna. Gör sig dock inte alls rättvisa på den här bilden.


Det här fina halsbandet fick jag i lördags utav Desirée.



Och den här boken fick jag av Palle i lördags. Tydligen tänkte han på mig när han såg den i bokhyllan. Haha.







Nina.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Man kan inte bara få en TV och sedan inte skriva vilken modell det är :O Ser iaf ut att vara en Panasonic :) Och Hugo blir bara sötare och sötare varje gång man ser honom.

2008-12-04 @ 23:25:05
Postat av: Matilda

Å så trevligt med presenter och honneronne såg extremt sugen ut på att äta tårta! :D:D Nu är det bingen. Hörs imorgon! Nanna gut.

2008-12-04 @ 23:48:19
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0