Matt och en smula mör.

Ja, det är så jag känner mig idag. Det var jättekul på festen igår men som vanligt blev det inga bilder fast att jag hade kameran med mig. Jag måste skärpa mig med det där!!
Kom hem vid 3-tiden i natt och känner mig väl inte helt 100 idag. Vaknade kl 9 idag och steg upp med en gång fantastiskt nog, det brukar jag aldrig göra. Drog iväg till MR där Matilda skulle tävla. Hade nämligen fått uppdraget att hjälpa henne och hennes nya häst på tävlingen där. Efter det åkte jag ner till Göte och sedan hem för att hjälpa pappa att sätta upp min nya TV. Jag älskar den! Helt underbar. Och ja Magnus, det är en Panasonic. =)
Nu sitter jag här och glor men ska alldeles strax ner i badet och tvätta håret några ggr eftersom de där gråaktiga slingorna i mitt hår ännu inte har försvunnit. Det är lite panik fast det är väl bara jag som ser dem, som vanligt. Men det är ju iofs bra.
Sen är det dags att sammanställa några enkäter. Det kan jag säga att jag INTE ser framemot ett dugg.
Något som jag dock ser framemot är utgången med Desirée och Petra ikväll. Blir nog ett himla hålligång som vanligt.

Humör: Helt ok.
Gjort: Glott på hästar.
Planer: Massor.
Ser på: Min nya TV.
Lyssnar på: TV-reklam för TryggHansa.
Läser: SMS från Matilda
Dricker: Loka.
Äter: Marshmallows
Bästa: Måste man välja?
Sämsta: Ex-jobb
Väder: Dis


Och ja, jag ska ta bild på min nya Lyle and Scottröja.


Nina.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tänk att inte kommentarerna kommer fram! Jag skrev ju och undrade hur det hade gått för Matilda! Bloggskrälle.

2008-12-07 @ 09:19:44
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Matilda S

Tack nina för coachning :) Alltid himla nice när du är med!

2008-12-08 @ 21:12:26
URL: http://watl.blogspot.com
Postat av: Nina

Det är jättekul och hjälpa dig. Du är så duktig så! =)

2008-12-08 @ 21:26:57
URL: http://ncn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0