Guten morgen.

Har precis släpat mig upp ur sängen och jag har ont överallt. Förkylningen kommer som ett brev på posten (eller ska man säga som ett pling i mailboxen).

Kvällen var jätte,jätterolig!! Tusen tack för att ni förgyllde min dag! Jag vet en sak och det är att jag har världens underbaraste vänner. Love you! *Linda, krya på dig!*
Först bjöd jag på mat här hemma och sedan trillade det in några fler killar sådär vid 22-tiden. Väldigt trevliga och artiga gossar. Efter mycket om och men bestämde vi att vi skulle till Skeppsbron. Vi som skulle dit var jag och Desirée och fem killar. Resten av gästerna drog hem av olika anledningar. Jaja, i vilket fall som som kom vi fram till Skeppet där vi blev stoppade. Inte ok! Vakten sa att en av killarna var för full. Konstigt nog var han en av de nyktraste men vi tror att de störde sig på hans väldigt fina guldiga Hilfigerjacka. Vakter kan vara lömska.
Vi lackade lite och bestämde oss för att om inte han fick komma in skulle ingen gå dit så sagt och gjort drog vi vidare till Etage. Jag har inte varit där på typ 5 år och jag säger bara en sak: OMG!! Och det är inte i helt positiv mening. Men men, det blir inte mer än vad man gör det till och vi fick faktiskt ganska kul ändå! Andra störde sig nog en aning men det är sådant man får ta. Jaja, kvällen avslutades väldigt trevligt och jag är mycket nöjd.

Sitter här nu och har lite ångest över att jag måste städa snart. Det ser inte ok ut här hemma. Spritflaskor och ölburkar överallt. Någon som vill städa lite? Eller? Men varför inte?

Nu ska jag käka mer glass. Det är positivt när man har haft fest, att det blir goda saker över.

Morgonens citat:
" Men för helvete, om du bara hade tagit en annan jacka än den där guldjackan hade du ju garanterat kommit in. Läxa till en annan gång, Och nej, jag ÄR inte avundsjuk på den men den glänser så fint i ljuset."



Nina.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åå jag hade också velat vara med! Men nästa helg....

2008-11-30 @ 10:50:43
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Nina

Nästa helg gäller det!!

2008-11-30 @ 12:02:48
URL: http://ncn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0