Ikväll är det fest!

Ja, ikväll är det dags för min födelsedagsfest. Ska bli väldigt kul och det kommer faktiskt lite folk, trots allt. Fast det var inte så kul när jag bar hem matkassarna. Det kändes som att de vägde som två mindre elefanter. Faktiskt. Och då sa jag några väl valda ord om mitt firande. Men det har gått över och jag är på topphumör igen. Det är nog tur det!
Just nu sitter jag och väntar på att första pajen ska bli klar och jag lovar att det doftar ljuvligt här.

Oj, nu är den klar. Just denna är en paj med mozzarella och soltorkade tomater. Mums. Den jag ska ge mig på härnäst får en fyllning av fetaost och svarta oliver. Jag blir hungrig bara jag tänker på det.

Idag hjälpte jag Jannike att flytta hennes häst och det gick jättebra. Hon ska nu ha Loffs på ett ställe inte så långt ifrån mig. Kul!

Bilder från festen kommer givetvis att läggas upp efter festen så misströsta inte.

Idag fick jag höra världens skvaller. Det är inte ok och jag kan säga att den inblandade i detta skvaller kommer att underrättas å det snaraste. Inte lätt att vara en tupp bland hönorna. Haha.


In i dimman. Ja, inte än men ni förstår säkert.



Nina

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hoppas att din fest är askalasbra! ♥

2008-11-29 @ 21:40:51
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0