Onsdag...underbara onsdag.

Eller kanske inte riktigt. Dagen har verkligen gått i ett. Undervisning och möten mest hela dagen. Men det är ju ganska kul för det mesta. Jag gillar verkligen mitt jobb och jag hoppas att jag får det förlängt men det får jag inte reda på förren i slutet av november. Hoppas att allt löser sig till det bästa.

Kom precis hem från stallet och jag säger bara en sak: Fy vilket väder!! Inte ok någonstans! Var hittar man inspirationen till att rida när man bara fryser hela tiden? Någon som vet? Imorgon känner jag att det är dags att åka ner till Böckmancenter i Höllviken och köpa en Kingslandväst. Får bara hoppas på att de har fått in dem där. Annars blir det en tur till Bengts foder i Veberöd för inhandling av en equilinejacka och en Kingslandväst. Allt i brunt givetvis.

Pratade med S precis och det blir nog en träff imorgon eller i helgen. Trevligt! Måste helst ha hunnit köpa mina nya Lyle and Scotttröjor innan bara. Men det är inte alltid så lätt att hinna med allt som måste göras. Fast det är klart, vid närmre eftertanke så har man ju alltid tid för lite shopping.

Sitter och lyssnar på Eva Cassidy- Fields of Gold medan jag skriver detta och hjälp vad underbar den låten är!

Kvällen ska, som vanligt, spenderas i Dexters psykopatiska sällskap. Spännande.



Nina.

Kommentarer
Postat av: jannike

meeen jag vill också till böckmann, har du plats i handväskan?

2008-11-19 @ 22:07:51
URL: http://jannikejd.blogg.se/
Postat av: Nina

Men häng med då! Det hade varit skoj. Jag kan hämta upp dig i Vellinge. =)

2008-11-19 @ 22:38:09
URL: http://ncn.blogg.se/
Postat av: jannike

men suck så såg jag inte detta förrän nu...mög...jaja jag måste spara ändå ;)

2008-11-20 @ 20:59:28
URL: http://jannikejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0