Söndag

Takidas Curely Sue på radion igen. Underligt sammanträffande att de spelar den precis när jag ska skriva i bloggen. Det börjar bli till en vana.
Igår blev det inget bloggande för jag hade fullt upp hela dagen. Först släppa ut hästar och sedan ha träning. Efter det var det till att skynda sig hem och fixa sig iordning för kvällen. Stressad som få fick jag även köra föräldrarna till Hyllie Arena där de skulle se Carreras, sedan hem och fixa lite till innan det var dags för kalas hos min moster och morbror för att fira kusinen. Trevligt värre med god mat och underbara tårtor. Alldeles för gott!
Efter kalaset bar det iväg på frusna och hala gator till festen hos Jessika och sedan blev det Hipp med Petra och Desiree. Hipp är inte riktigt min grej, jag är mer Skeppsbroare men man får ju snällt följa majoriteten. Jag hängde mest i baren och pratade med en massa folk medan Petra och Desiree höll till på dansgolvet. Tyvärr är ju inte schlager riktigt min grej. Men det är alltid väldigt kul att gå ut med tjejerna så det kvittar lite var man är.
Kom hem halv fem och mår väl inte super idag faktiskt. Är hur trött som helst men måste hitta nya krafter eftersom jag ska träffa S om en stund.

Den här snön, när ska den försvinna? Jag tycker inte om den och jag vill inte ha den. Halt och vidrigt är det när man ska gå med hästarna över gårdsplanen. Ta bort den!!

Snart fyller jag år. Det jämna talet börjar närma sig med stormsteg. Men inte än, inte i år heller. Tack och lov.

Jobb imorgon. Jag hoppas alltid på en lugn arbetsvecka men det infrias aldrig. Men det gör inget, för jag gillar mitt jobb. Jag vill vara där. Ibland tänker jag på dem som har ett jobb som de avskyr. Hur känner de på morgonen när de vet att de ska spendera x antal timmar på ett ställe de inte tycker om. Mitt jobb är super och jag har underbara arbetskollegor.


Den här älsklingen var hos mig idag.








"Här är min bil"

"Fint, är det ok om du kör mig hem?"

"Ehhh, va?"


Ja, vissa vet.




Nina

Kommentarer
Postat av: Matilda

Japp, vissa vet!

2008-11-23 @ 23:04:10
Postat av: Nina

Ja, vissa vet ja....just det.

2008-11-24 @ 09:53:59
URL: http://ncn.blogg.se/
Postat av: Linda

och vissa vill veta...

2008-11-24 @ 23:01:02
Postat av: Nina

Jadå, allt inom sin tid. ;)

2008-11-25 @ 10:00:58
URL: http://ncn.blogg.se/
Postat av: sungam

Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me.

2008-11-25 @ 13:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0