Välkommen till min nya blogg!

Ja, så stod det med en gång. Jag vet inte, ska man blogga eller? Kanske ska jag göra ett försök ändå. Alla verkar ju blogga nu för tiden så det är kanske inte så märklig trots allt. Jag vet, man ska nischa sig men jag tror att jag struntar i det. Jag skriver det jag känner för. Bra eller dåligt? Ja, det får ni avgöra.

Är faktiskt ganska trött idag och jag vet inte riktigt varför. Kanske är det jobbet som gör mig så trött eller så är det för att det är så mycket som händer i mitt liv nu. Jag vet inte men lite påfrestande är det allt. Ändå var jag inte ute igår utan gick hem när de andra skulle dra till Koi. Jag hade faktiskt bestämt mig sedan innan att vara duktig och stanna hemma. Tävlingen på dagen gjorde väl sitt till också och jag var faktiskt lite trött. Annars var det supertrevligt på födelsedagsfesten igår. Tack Emma. Efterrätten var guld alltså!

Imorgon är det jobb igen. Helt ok fast det har varit mycket just nu men så är det ibland, det går i perioder. Veckan är lika fullbokad som vanligt. Det där med att dygnet har för få timmar kan jag lätt skriva under på.

Tänk att den profil jag valde heter BubbleGum. Passar mig utmärkt!

Ja, det får duga som första inlägg. Hoppas jag.

Nu är det dax att återvända till Dexter.

Nina.



Kommentarer
Postat av: Matilda

Bubblegum är en mycket bra bloggprofil! Skär och grann! :)

2008-11-17 @ 07:42:54
Postat av: jannike

weehuu du har blogg igen :D

2008-11-18 @ 01:43:50
URL: http://jannikejd.blogg.se/
Postat av: Nina

Mycket fin färg...Bubblegum.

2008-11-19 @ 21:09:26
URL: http://ncn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0