EM

Sitter och kollar lite på ridsportsEM. Just nu är det dressyr, är väl sådär fast iofs är det Patrik Kittel just nu så det är det ju lite roligare men jag vill se hoppning.
Det är väldigt irriterande för jag har inte Eurosport....bara TV4 Sport.

Annars har dagen varit ok. Imorse var mamma och pappa här och skulle mäta i köket eftersom det ska bytas ut. Lite senare på dagen träffade jag Desiree i stan och vi käkade lunch och shoppade lite. Åkte ner till Göte senare och red. Han var på sitt mest motsträviga humör så det var ju fantastiskt kul. Men jag tror inte han gillade bettet jag hade på honom idag, nämligen ett tredelat fullcheck. Han har haft det några gånger men det verkar tyvärr inte vara jättepopulärt så det är bara att återgå till det tredelade gummibettet. Nåväl, vi red över lite bommar och tog något språng ute på banan.

Kvällsmaten intogs hos föräldrarna och sen åkte jag och Scood hem. Skönt att bara ha en lugn helg. det har varit så mycket flera helger i rad. Jag älskar iofs att ha mycket att göra men uppskattar ändå att kunna chilla ibland. =)

Imorgon ska jag och mamma, om vädret är bra och vi känner för det, till Sofiero och kolla på deras höstmarknad. Jag tycker att det är jättemysigt så jag hoppas att det blir av. Givetvis följer Scood med då också.

Sofiero slott.




Scood


Nu ska jag kolla vidare på dressyren.






Nina.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Å där firade jag min 18, 20 och 25-årsdag. På Sofiero alltså. ♥



Jag har heller inga krigare eller nåt annat att försvara mig med, men jag ska fasiken bygga upp byhelvetet till nivå tio på allt och sen jäklar ska de få se på anfall. ;)

2009-08-30 @ 09:13:12
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0