Lista igen.

ALLMÄNT...
Namn: Nina

Piercingar: I öronen och naveln
Tatueringar: Nej.
Längd: 1.74.
Skostorlek: 38.
Hårfärg: Blond
Tycker andra att du är attraktiv: Hoppas kan man ju. ;)
Vilket shampoo använder du: Speciellt utformade för min hårfärg.

Vilken parfym använder du: Just nu är det Armani Daimonds.

Vad är du rädd för: Vattenfall.

Gillar du att tvätta: Ok faktiskt.

Gillar du Berg-och-Dalbana: Japp.


SENASTE...

Film du hyrde: Patrik 1.5
Film du köpte: Minns inte.
Låten du lyssnade på: Låten som spelas i början på avsnitt från serien True Blood.
Låten du hade på hjärnan:  Drunken sailor tror jag att den heter.

Låten du laddade ner: Gör man sånt....?
Personen du ringde:  Matilda.

TV program du tittade på: Kollar nästan aldrig TV men just nu går Roomservice på TV.
Personen du tänkte på: LJ


FAVORIT...

Mat: Vegetariskt.

Låt: Kan nog inte välja faktiskt.

Sak att göra: Umgås med personer jag tycker om.

Sport: Ridsport.
Dryck: Mineralvatten

Kläder: Klassiskt.

Film: LOTR skulle det kunna vara, eller Harry Potter , eller.......ja.
Bil: Ferrarri.


ANTAL...

Hjärtan brustit på grund av dej: Usch, vill inte tänka på det.

Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ett antal.
Ärr du har på kroppen: För många.

SENASTE...
Bok du läste: Älska som en porrstjärna av Jenna Jameson.

Personen du fick mail av: Mitt förra jobb.

Personen du fick brev av: Vet icke.
Personen du fick sms av: Matilda.

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Minns inte ens. :(


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: Fixat med transporten, kollat True Blood, babblat i telefon, lekt med Scoody och ridit.

Var det kul: Jadå.
Hur tidigt stiger du upp: Hrrrmmm....vid halv 11 kanske.

Gillar du att slåss: Nix.
Vad ska du göra ikväll: Bada och gå en långpromenad med Scoody.

Är du seriös: Det tycker jag nog.

Vad är du allergisk mot: Inget tror jag.

Var har du ont: På för många ställen. :(

Använder du hårspray: Japp.
Kan du stå på händer: Nix.
Favorit serie: Just nu....True Blood.


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: Ja.
Är du glad nu: Jodå.
Var du glad igår: Ja.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja.
Vad dansar du till: Trance och techno.

Stockholm är: en liten stad.

Göteborg är: en härlig stad på västkusten.

Kan du sjunga: Hellre än bra kanske....och bara i bilen.

Mer värt än guld: Hälsan.
Spaghetti eller makaroner: Makaroner.

Ett land jag helst vill besöka: Sydafrika.

Ska bli skoj: NY-resan.

Ska inte bli skoj: Att motionera mer. Suck.
Sparar till: Att utöka farmville på facebook.
Väntar på: Super berries ska kunna skördas.
Pålägg som gäller: ost.

Dagens dryck: Mineralvatten.

 

 

 

Ja, det var det. Hoppas att ni har en bra dag.

 

 

 

 

 

 

Nina.

 

 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Sparar till: Att utöka farmville på facebook.

Väntar på: Super berries ska kunna skördas.



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-24 @ 23:29:31
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Emma

HAr inget bättre för mig så kan ju också göra den listan ;-)



Ja jag tränar för en fransk tränare som heter Nisar. Ha ridit för många dutkiga svenska tränare och lanslagsryttare men ingen har tränat mig så bra som honom. Att jagrågar är för att han förmodligen ska börja träna i Vellinge så jag undrar om du är intresserad, i så fall kan jag berätta mer.

Kram

2009-08-25 @ 21:29:37
URL: http://emmagynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0