Nu är helgen slut.

Usch ja, vad tråkigt. Iofs är jag ju ledig eftersom jag inte jobbar för tillfället men det är ju så extremt tråkigt!!
Åkte förbi min förra arbetsplats och himmel vad jag saknar den och alla kul människor!! Men nu är det väl dags för något nytt kan jag tänka mig. Usch.

Helgen har varit hektisk som den gärna har en tendens att bli. I fredags var jag, mamma, pappa och min moster på lilla torg och käkade. jag åt en himelskt god ricottafylld pasta. Mums. Sen drog jag hem och nannade. Var helt slut. Jag fattar inte varför jag är så trött hela tiden. Det är rätt jobbigt faktiskt. Jag och mamma var på Nova i lund på dagen och jag fick ett par leopardmönstrade pumps. Tack!! Jag var även i hästbutiken i Flädie och reklamerade mina tretornstövlar. Det är andra paret jag får lämna tillbaka och dessa har jag haft ett halvår. Men jag får ju å andra sidan ett par helt nya och de skulle ringa när de kom in. Nu var det en tryckknapp som var sönder och förra gången var det dragskedjan. Får se vad det blir denna gång men förhoppningsvis inget!

I lördags sov jag ganska länge och drog sedan ner till stallet. Nice. Jag och LJ skulle ut och äta med några kompisar på kvällen och det var jättetrevligt. Vi var på en thairesturang som hade fått typ 5 stjärnor i sydsvenskans test men vi sex var de enda gästerna den lördagkvällen. Skumt! Det kom in två stycken och köpte hämtmat också men annars var det alldeles tomt. det var synd för det var god mat! Efter att vi hade käkat drog vi hem till P och H och babblade en massa skit och spelade lite olika kunskapsspel, varav jag vann ibland. Jippy. ;)
Klockan var närmre fem på morgonen när jag, LJ och Scood stupade i säng här hemma.


Idag sov vi till typ halv tre. När vi hade vaknat till bestämde vi oss för att ta en tur i sportbilen så vi körde först ner till stallet och fixade. LJ hjälpte till och var intresserad. =)
Sen stack vi ner till skanör och käkade glass i hamnen och gick en sväng. det var så himla mysigt! När vi sedan skulle köra hemåt bestämde vi oss för att en tur på kustvägen ner mot Trelleborg och det gjorde vi men sen hade vi snurrat in oss så mycket i alla små samhällen vid Trelleborg så vi visste knappt var vi var. Haha. Men vi hittade tillslut ut på 101 och kom hem i helt skick.

God glass.




Nu ska jag krypa ner i sängen och sova för jag ska upp i hyfsad tid imorgon och lämna hästransporten så att de kan fixa till en sak på den.


Hoppas att ni har haft en bra helg alla!






Nina.

Kommentarer
Postat av: linda

Sicket jetset liv du börjat leva!! Lyxkrogar och sportbilar...Men leopardfärgade pumps???? Nu får du ge dig. Hi hi

Kram

2009-08-24 @ 06:29:26
Postat av: Matilda

Kärlekshund!!!!!

2009-08-24 @ 10:28:36
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Gynning

Tränar du för någon i hoppning?



Ha en bra dag

2009-08-24 @ 14:40:01
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0