Torsdagkväll.

Intervjun gick bra och jag fick jobbet! Det är bara på timmar man iaf, man får bli glad för allt man får när tiderna är som de är. Så numer är jag även anställd på My Academy. Ska bli spännande.

Idag har det varit ett evigt farande runt på en massa småärenden. Det kan vara så fruktansvärt tråkigt! Men fick lite saker fixat iaf. Tvättade lite hemma hos föräldrarna också. Skönt med lite nytvättade kläder. =)

Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen kl 11. Jippy..nä! Och sen hänger jag nog i stan tills det är dags för mig att gå till frisören kl 14. Måste fixa till utväxten. Det tar ju sin lilla tid men jag har en så himla trevlig frisör så det gör inget. Sen är det bara att sticka hem och fixa sig innan jag och LJ ska till Caroline och Fredrik nere i Trelleborg på lite middag.

På lördag är det kräftskiva hos några av LJs kompisar. Ska bli jättetrevligt.

Ikväll har jag två vovvar här för förutom Bella är även Hugo här. Det är så mysigt att ha dem båda två här och snart ska vi ut och gå i blåsten innan vi kryper ner i sängen. Ska bara kolla klart på Special victims unit först.

Hoppas att ni får en härlig fredag!











Nina.

Kommentarer
Postat av: Jessie

Grattis till jobbet!!!

2009-08-14 @ 08:20:33
Postat av: Sofie

Grattis! Va roligt för dig!

2009-08-17 @ 12:37:10
URL: http://swish.blogg.se/leona
Postat av: Magnus

vadå fredag det e ju Måndag! Kul att du fått jobb, vad är det exakt du ska jobba med?

2009-08-17 @ 17:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0