Jag menar det.

Eller vad säger ni om detta?
Ingen annan skulle liksom kunna slå det.

Idag är jag jätteförkyld och det är inte vidare roligt. Det som inte heller är roligt är att jag måste sätta mig och skriva min kompletering på min uppsats nu. Jag vill verkligen inte!! Det är så fruktansvärt tråkigt.
Det finns såååå mycket som är så mycket roligare att göra. Suck.

Vad tycker ni om denna låt? Jag lyssnar på den hela tiden. =)

Nä, nu måste jag sätta igång.

Matilda- hardu fått din julklapp? :O
Den skickades för flera dagar sen jue!

Sen undrar jag varför inte jag kan se statistik på min sida. Någon annan som har problem med det?






Nina.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du har blivit utmanad. ;)

2009-02-07 @ 14:05:29
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag har inte fått nån klapp än! :o

2009-02-07 @ 14:48:37
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0