Matilda! Nu kommer det vovvebilder!

Ja, Matilda efterfrågade ju Hugobilder i en kommentar så jag pasade på att ta några bilder när jag och Hugo var i stallet. Det är ganska mycket snö (ja, för att vara i södra Skåne) och det är ganska populärt hos min JR-terrier.
Inte lika populärt var det när hingsten kom fram och blåste honom över ryggen. det är ganska obehagligt att bli blåst på ryggen av en stor hingst när man baraär 27 cm hög själv. Det är lite underligt det där med små Jack Russelterriers för de tror att de är störst av alla. Himla sött det där.

Jag var i stallet imorse och släppte ut hästarna och det var riktigt härligt väder, fem grader kallt och strålande sol.



















Nu ska jag snart iväg till min kära syster på middag och sen ska jag träffa pojkvännen inne i stan. Hoppas att det blir en mysig kväll.

Ha en trevlig alla hjärtans dag på er! Även om dagen är lite överskattad. ;)






Nina.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Så satans kärt!!!!

2009-02-14 @ 17:13:18
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Magnus

Men varför är Hugo kopplad? Får han inte springa omkring? :O

2009-02-14 @ 22:37:41
Postat av: Nina

Magnus: Om han inte är kopplad så rymmer han. ;)

2009-02-15 @ 11:06:03
URL: http://ncn.blogg.se/
Postat av: Jessie

Fryser han inte om rumpan. Sitta sådär näck i snödrivan.

Startar genast insamling så han kan få ett par långkalsonger=)

2009-02-16 @ 08:19:14
URL: http://www.metrobloggen.se/ryttarliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0