Shopping, exjobb och Grays anatomy.

Idag har jag och Desirée varit i stan och shoppat och käkat lunch. Jag köpte bara en tröja från Gina men jag tycker de har rätt fina saker där faktiskt.


Vi var och åt lunch på Graffiti. Där åt jag en bakad potatis med färska grönsaker och Desirée åt en varm baugette. Helt ok mat. Mums.

Idag fick jag även reda på att mitt exjobb är godkänt och klart. Det känns så himla skönt! Inget mer skrivande. Jippy!

Nu sitter jag och tittar på Grays anatomy. Det är bra men som vanligt kommer jag säkert inte att kunna följa serien för jag glömmer alltid bort när jag ska titta. Men som sagt, bra är det. =)

Imorgon ska jag hem till Linda. Vi ska kolla film, äta lunch och kränga godis. Trevligt trevligt! På kvällen är det quizz på Fagans som gäller ihop med arbetskamraterna. Inte helt fel det heller.

Igår köpte jag ett par nya stövlar. De har typ fem cm klack så jag blir ju ganska lång när jag har dem på mig men jag kan ändå tycka att det är ganska snyggt. Vad brukar ni vilja ha för klackar på era skor och stövlar?

Stövlarna ser ganska vida ut i vaden men de är faktiskt inte det. Jag har smala vader och de sitter ändå ok på mig.




Nu tänkte jag sätta ihop en liten infolista om mig själv.

Ålder: 29 år.

Yrke: Lärare i SO och Svenska på högstadiet.

Utbildning: 6.5 år på högskola/universitet.

Familj: Mamma, pappa, syster, vovve och häst.

Djur: Hästen Göte och hunden Hugo.

Pojkvän: Japp.

Intressen: Hästar och tävlingsridning. Har för tillfället en häst som kallas för Göte. Har haft mellan 2-3 hästar innan så det är lite semester. Jag har tävlat hoppning, dressyr och fälttävlan upp på medelsvår nivå.

Hårfärg: Blond

Ögonfärg: Blå

Bor: Lägenhet i Malmö.

Bil: En röd Wolksvagen Golf 01.

Favoritfärg: Rosa.

Ja, det var väl det. Alltid kul att få lite information om den som skriver bloggen. Tycker jag iaf. ;)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Snyggesnyggt! Var köpte du stövlarna? :D

2009-02-19 @ 16:07:15
URL: http://showjumper.blogg,se
Postat av: Jessie

Nice boots girl!

2009-02-19 @ 20:11:38
URL: http://www.metrobloggen.se/ryttarliv
Postat av: Kim

En lärare i svenska som inte vet att svenska inte stavas med versal? Inte konstigt ungarna idag inte kan stava.

2009-03-03 @ 14:41:58
Postat av: Nina

Kim, Kim, Kim. Suck. Du har verkligen lusläst för att hitta något att klaga på märker jag.

När man bloggar, som du skulle ha vetat om du hade någon blogg, så skriver man ofta ganska fort och orkar faktiskt inte alltid gå tillbaka och ändra. Det kan du se andra exempel på.

Men om du känner för att reta upp dig på småsaker får du gärna göra det för mig. Hoppas att allt är bra.

2009-03-03 @ 16:55:23
URL: http://ncn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0