Förlåt.

Förlåt för att jag inte skrev något igår men jag var så trött. Idag är det dessutom tredje dagen som jag har huvudvärk och känner mig lite ur form. så himla tråkigt. =(
Igår trimmade jag Göte lite (han hade dessutom namnsdag min lille skrutt) och han är så grymt pigg. Det är så härligt med en så pigg 17-årig häst.

Nu ska jag återgå till arbetet och dessutom försöka få bort min huvudvärk för jag och S ska till stallet ikväll och sen ut och äta. Då är det inte så jättekul med huvudvärk.

Ha en bra lunch.






Nina.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Men din stackare! :(

Skönt att det gick bra med trimningen och att götemannen fick uppmärksamhet på sin namnsdag. :)

Jag hoppas verkligen att din huvudvärk går över snart.

2009-01-28 @ 13:10:30
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Jeanette

fy vad jobbigt med huvudvärk..

krya p dej, hoppas det går över snart

Postat av: Anders R

Trist att inte huvudvårken går över, är det träligaste som finns :(



ja kul att Göte är så pigg, och många år än att vara pigg ,

sköt om dig kramar

2009-01-28 @ 17:09:27
URL: http://oceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0