Knappt tid för bloggning.

Vet ni varför? Jo, för jag spelar Nintendo hela tiden! Kan inte vara helt hälsosamt kanske. Men kul! Jag är dessutom mycket glad över min guide till spelet för annars hade jag inte kommit lång tror jag. Haha.

Var en hyfsat lugn dag på jobbet idag. Tack för det! Annat är det imorgon, men men.

Dessutom är jag lite ilsk idag. Men det går väl över snart hoppas jag.


Ha en bra kväll alla. Nu ska jag ta en ostmacka och sen krypa ner i sängen. Upp tidigt som vanligt så jag hoppas att jag sover bra i natt.

Ska jag eller ska jag inte åka till Göteborg Horse Show? Jag kan inte riktigt bestämma mig.







Nina.

Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHAHAHAHA vilken jävla figur!!!! HAHAHAHAHA!

2009-01-22 @ 23:22:49
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Hanna

är det något att fundera över? ;) hade jag minsta lilla möjlighet att ta mig upp till gbg horse show hade jag gjort det direkt!

2009-01-23 @ 17:07:18
URL: http://hpsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0