Träningsvärk.

Ja, det har jag faktiskt. Efter att ha spelat så mycket Wii sports! Haha, man är lite otränad när man inte har hållt igång med hästarna så mycket på senaste tiden. Dessutom måste jag alltid överdriva när jag spelar sådan sportspel och ta i allt vad jag kan. Jag har precis avslutat en tennismatch och känner redan av det i ryggen. Undrar om det är helt ok? Men kul är det iaf! Var och köpte Super paper Mario idag också. Det påminner jätteycket om de gamla spelen och nostalgisk som man är så gillar jag ju det. Ska köpa Super Mario Galaxy sen också nångång. Tänk att man kan ha så kul med ett nintendo wii.

Nu slökollar jag lite på filmen Independence day. Jag gillar den för den är faktiskt lite obehaglig. Undrar om vi är ensamma i rymden. Jag tror inte det, vad tror ni?


Imorgon är det en lång jobbdag med en massa möten och annat spännande så man borde lägga sig i tid. Undrar varför jag aldrig gör det. Nåväl.

En sak till innan jag slutar blogga för idag. Krya på dig Matilda!!

Hoppas att ni har en bra kväll.






Nina.

Kommentarer
Postat av: Anders R

ja tänkte att du skulle byta ut konsollen mot en ny wii, eftersom den krånglar,

2009-01-21 @ 04:52:25
URL: http://oceans.blogg.se/
Postat av: Hanna

nej, tror inte heller att vi är ensamma i universum...

2009-01-21 @ 15:30:32
URL: http://hpsdagbok.blogg.se/
Postat av: Matilda

Tänk att du tar i så in i norden haha. ;) Men tränigsvärk är skönt!

2009-01-21 @ 17:06:14
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0