Vilken sportnörd man blev!

Nu har jag spelat en massa Wii sports! Jättekul är det! Ska nog köpa Super Mario Galaxy imorgon. Är det någon som har spelat det?



Idag har det varit en ganska lugn dag på jobbet. Skönt! Men jag är änså så himla trött och jag förstår inte varför. Håller på att gäspa hela tiden....snark.

Var nere hos Göte idag och han var lika pigg som vanligt. Härliga häst!


Vad tror ni, vinner Rolf-Göran Jerringpriset eller kommer Zlatan att slå honom? Heja RGB! Har ni sett hur de har skrivit om att det är röstfusk och annat bara för att en ryttare kanske kan ha en chans att vinna priset. Tragiskt!
Nu har jag försökt att ringa flera gånger för att rösta men tror ni att man kommer fram? Näääädååå! "Det är svårt att komma fram just nu. Var god försök senare."
Detär ju det jag försöker!! Är det inte lite svårt att fuska med rösterna om man inte ens kommer fram?

Ha en bra kväll på er och rösta nu på RGB! Om man ens kommer fram.






Nina.

Kommentarer
Postat av: Hanna

nä det tror du väl inte?! ;) men faktiskt gjorde han inga försök att ta godiset... han bara satt där och hängde...



wii sports är jätte kul! att jag inte spelar det oftare... och super mario galaxy med... men svårt... man måste spela om samma bana flera gånger ibland... har dåligt tålamod när det gäller spel så jag ger upp efter ett tag när jag blivit game over för många gånger... men kul är det!



nix, roffe vann inte... dumt!

2009-01-19 @ 22:52:52
URL: http://hpsdagbok.blogg.se/
Postat av: Anders R

röstade två gånger på RGB, men vad hjälper det ?

ang. fotot på göte, lite kontrast med att se gränt gräs medans det här kommit 6-7cm snö idag,



hoppas Wii inte jäkkas mera, byt konsollen ?!

2009-01-19 @ 23:01:35
URL: http://oceans.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Jag röstade tjugo gånger på karln men icke sa nicke .. Nåja, Kalla var grym hon med. :)

2009-01-20 @ 00:01:25
URL: http://870821.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0