Det var en fredag det ja.

idag har det varit en ganska så lugn dag. Jag vaknade först vid 9-tiden av att Matilda ringde men jag var helt borta så vi babblade inmte så länge. Haha. Vaknade igen vid halv 11 och gick ut med vovven och handlade lite frukost.
Sen var det dags att åka ner till lille Göte för jag tänkte ta hand om honom innan kl 14 för då skulle jag infinna mig hos Linda för att ta en fika. Med Göte var allt bra och det var som vanligt väldigt trevligt hos Linda.

Nu ikväll har jag tvättat och städat. Det är ju inte JÄTTEroligt men å andra sidan är det riktigt skönt när det är gjort! Så nu känns det lite som en befrielse.

Jag köpte ett par nya skor häromdagen, ett par rosa pumps. Jag tror att jag gick max trehundra meter i dem och sen var det kört. fick VÄRLDENS skoskav. Jättekul. Nej! Idag tog jag saxen till hjälp och klippte upp dem lite därbak och hoppas på att det kan hjälpa lite för annars kommer jag aldrig någonsin att använda dem igen och det är ju lite trist förstås.

Jag är även glad för en annan sak, jag har nämligen hittat mitt sedan länge bortslarvade Nintendo DS så jag har roat mig med lite spelande ikväll. Iaf tills att tålamodet tryter.

Nu ska jag ner och hämta upp den sista tvätten. Jippy!


Hund i cykelkorg. =)







Nina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0