Softardag.

Ja, idag har jag verkligen bara softat. Så himla skönt. Sov till typ kl 11 och sen tog jag det bara lugnt innan jag stack ner till stallet vid 14-tiden. Fixade och donade till Göte och några hästar till. Kom ett ösregn och några rejäla åskknallar men det försvann fort och det blev supervarmt. Släppte över Göte på gräset så han blev väldigt nöjd. =)
Efter stallet åkte jag förbi föräldrarna och käkade med dem. Någon god pasta som mamma hade lagat. Mums!
Hälsade på Hugo och såg till min stora glädje att han är bättre i benet. Hoppas på det bästa!

Sen stack jag och hyrde en film. The day the earth stood still heter den och var helt ok. Lite dålig i slutet men ändå ok.



Nu har jag precis varit ute och gått med Bella och vi blev utskällda av en stor schäfer. Mindre kul tyckte Bella men det gick bra iaf! Nu ska vi snart krypa ner i sängen och nanna. Måste vila upp oss inför helgens arbete ute hos Linda och Peter. Ska ju måla staket och allt. Måste även köpa kompostgaller så att vovvarna kan få ha en liten hage. För inte bara Bella ska med utan även Hugo. Mysigt!

Nattinatt.






Nina.

Kommentarer
Postat av: jeanette

Tack =)

2009-07-31 @ 10:41:16
URL: http://jeanettez.blogg.se/
Postat av: Linnéa

SV: Ja det får vi verkligen, jag ser framemot det. ;-)

Hoppas bara Bella gillar han, annars kanske han åker på stryk. ^^

2009-08-02 @ 07:15:34
URL: http://870821.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0