Uppdatering.....för en gångs skull!

Ja, jag vet att jag är för jäkla kass på att uppdatera min blogg. Skärpning på mig!

Om vi börjar med Falsterbo. Ja, hur var det? Inte så roligt nu för tiden tycker jag. Visst jag hade band så jag kunde komma och gå som jag ville och det var ju praktiskt att slippa betala för spektaklet men jag vet inte om jag tyckte att veckan var vidare rolig. Vissa saker är ju roliga så som att träffa kompisar som jag inte ser så ofta annars. Tror dessutom att jag såg max 10 hästar när jag var där nere. Haha.
Bandet.




På torsdagen var det dags för After ride men det var ingen riktig höjdare eftersom det knappt var något folk där. Sprang på några som jag babblade med men mycket mer än så var det inte så jag stack hem vid 1. Kändes ok att dra då.
På fredagen var det tänkt att vi skulle till Strandbaden men tror ni att vi kom in? Nä, för det var FULLT så vi fick dra till det andra stället där det typ var 18-årsgräns. Men det var ändå ok tack vare de trevliga människor som jag var där med. Det blir inte roligare än vad man gör det. =)
Sen var jag faktiskt inte där nere sista helgen för jag kände inte för det. En sak fick jag shoppat och det var ett regntäcke till Göte. Han kan behöva ett nytt eftersom han alltid drar sönder dem.

På söndagkvällen drog jag upp till sommarstugan och hängde lite med familjen. Kom hem igår och det är helt ok att vara tllbaka i stan.
Träffade Caroline ocg Stefan igår. Man får passa på att träffa dem medan de är nere från Stockholm. Idag har jag fickat med min arbetskompis Maria och vi satt och chillade på Davidshall. Även lille Bella var med och nannande i skuggan.
Ikväll är det äntligen dags att se Harry Potter and the halfblood prince! har hört att den inte ska vara så bra men det struntar jag i. Ska bli kul att se den. Jag och min syster ska ut och käka innan det är dags för filmen. Vi hade tänkt att se Ice Age innan men de gick samtidigt tråkigt nog.



Vad händer annars? Ja, idag kommer ju Matilda ner och det är alltid kul! Sen är det fest på lördag. Kan nog bli trevligt tror jag allt.

Lite blandade bilder.

Redo för fest.


Hundbilder.






Kul skyltar som jag har hittat. =)




Hoppas att allt är bra med er!






Nina.

Kommentarer
Postat av: superhemlig beundrare

jättesnygg top/linne :-)

2009-07-26 @ 17:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0