Ajajaj min arm!

Jag har så grymt ont i min arm efter avfallningen förra söndagen. Var hos läkaren igår eftersom jag hade så ont. Jag drar ju mig alltid för att gå dit men ibland så måste man ju. Fick starka smärtlindrande utskrivet men jag vet inte direkt om det hjälper. Vila för armen är nog den bästa medicinen.
Nåväl, trots att jag har ont var jag och red jannikes häst Loffsan idag. Tyckte det gick ganska så bra i slutet faktiskt och siktet med den hästen är inställt på tävlingen i Eslöv 27 juni. Hoppas att den går bra där.
Själv ska Göte tävla på lördag. Det blir bara en 110 eftersom det inte passar att jag tävlar 120 på söndagen då jag ska lämna hund till passning och allt. Tävlingen ligger nämligen på halva vägen till hon som ska passa Bella och det blir så krångligt att hålla på och köra fram och tillbaka så därför blir det bara en 110 på lördag.
Men det ska bli kul. Någon mer som ska till Dagstorp?

På torsdag slutar eleverna och på måndag och tisdag ska vi lärare ha konferans i Ystad. Det kan nog ändå bli ganska roligt. Sen på onsdagen bär det iväg på resa. Vart jag ska kan jag inte säga än för det är en överraskningsresa för min pappa som fyller 60 år. Grattis!! Men det ska bli jättekul och skönt att komma iväg. Fast jag kommer givetvis att sakna djuren!

På fredag är det lite fest hos Maria och även det ska bli superroligt!

Jag slänger in lite bilder på vovvarna. Det är min kära syster som har tagit bilderna.








Syster med hundar.




















Massor av vovvebilder. Kärlek! =)



Hoppas att ni har en bra kväll.






Nina

Kommentarer
Postat av: Matilda

Så ljuvliga!

2009-06-09 @ 21:59:48
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Vad söta dom är, dom små liven. :D

2009-06-10 @ 22:44:09
URL: http://870821.blogspot.com
Postat av: Jessie

Krya på armen!

Vovvarna är så söta att man kan äta upp dem. (nej, jag tänker inte äta dem)

2009-06-13 @ 12:52:48
URL: http://www.metrobloggen.se/ryttarliv
Postat av: Magnus

Så Bella får gå utan koppel men inte Hugge ;D

2009-06-15 @ 15:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0