Insomnia.

Ja, det känns som att jag lider av det för tillfället. Jag kan inte sova om nätterna utan slumrar bara någon timme och vaknar sen. Det är inte alls kul. Hoppas, hoppas att jag kan sova i natt för jag är riktigt trött. Jag sov faktiskt 1.5 timme när jag kom hem från jobbet. Fantastiskt, men sen kände jag mig ännu tröttare. Suck.

Matilda var ju nere i helgen och red min lille pålle. Det var så kul att se och jag hoppas verkligen hon kan komma ner snart igen för jag saknar henne. =)
Jag har även snott den här infolistan från henne.

1. Hur gammal är du om fem år? 35.
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mina arbetskamrater.
3. Hur lång är du? 174.
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Underworld.
5. Vem ringde du senast? Matilda
6. Vem ringde dig senast? Matilda.
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på hur mycket som ska sägas.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta.
9. När såg du senast din mamma? I söndags.
10. Vilken ögonfärg har du? Blå
11. När vaknade du i dag?Heeeel tiden!
12. Vilken är din favoritjulsång? Mer jul.
13. Vilken är din favoritplats?  På tävlingen.
14. Vilken plats föredrar du minst? Någonstans där man inte kan eller får prata i telefon.
15. Var tror du att du befinner dig om tio år? Det får vi se.
16. Vad skrämde dig om natten som barn? Att jag hade ett monster under sängen.
17. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Mitt och Matildas urlöjliga språk som typ ingen annan fattar.
18. Hur stor är din säng? 180 cm.
19. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
20. Sover du med eller utan kläder på dig? Kläder för annars fryser jg!
21. Hur många kuddar har du i sängen? Tre.
25. Är du social? Ja, för det mesta.
26. Vilken är din favoritglass? Ben &Jerrys cookie dough
27. Vilken är din favoritefterrätt? Cream Brylé.
28. Tycker du om kinamat? Ja, oftast.
29. Tycker du om kaffe? Ibland när jag känner för det.
30. Vad dricker du till frukost? Soda Streamvatten.
31. Sover du på någon särskild sida? På magen vänd åt vänster.
32. Kan du spela poker? Ja, iaf texas holdém.
34. Är du en beroende människa? Nej.
35. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej.
36. Vill du ha barn? Det får vi se.
39. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet.
40. Vad spenderar du helst pengar på? Mig och mina hästar.
41. Äger du dyrbara smycken? Ja hyfsat.
44. Vem är den roligaste människan du känner? Matilda.
45. Sover du med gosedjur? Bara när min vovve är här.
46. Vad har du för ringsignal? Någon vanlig signal.
47. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja.
48. Hund eller katt? Båda är fina men föredrar hund.
49. Flirtar du mycket? Det får andra avgöra.
50. Kan du byta olja på bilen? Ja, krävs det så.
51. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej.
52. Vilken var den senaste boken du läste? Anglar och demoner. För andra gången.
53. Den bästa bok du läst? LOTR-triologin och Ryttare. Fast jag har läst massor av underbara böcker.
54. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
55. Dansar du i bilen? Haha, nä!
56. Vilken radiostation lyssnade du till senast? NRJ
57.Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett mobilnummer.
58. När var du i kyrkan senast? För alldeles för lång tid sen.



Hoppas att er dag har varit bra. Nu ska jag snart lägga mig för imorgon är det ju dags för jobb och det är en massa möten som jag måste försöka vara aktiv på.

Nattinatt.






Nina.

Kommentarer
Postat av: Anders R

ja det är katastorf har kommit 1 dm snö ska skotta bort allt själv om så är

usch fula snö väck väck ,



hoppas du kan sova gott

2009-03-11 @ 00:45:44
URL: http://oceans.blogg.se/
Postat av: Matilda

14. Vilken plats föredrar du minst? Någonstans där man inte kan eller får prata i telefon.



Hahaha attans att jag inte kom på den. ;)

2009-03-11 @ 07:15:10
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0