Ja, det är inte ok iaf!

Jag förstår inte varför jag har blivit så dålig på att blogga men antagligen är det väl den där välkända vårtröttheten som har kommit över mig.
Jag känner mig dessutom lite förkyld och det är ju aldrig så där jätteroligt.

Sitter på jobbet nu och jobbar undan lite. Ser hur solen skiner utanför fönstret och bara längtar till våren. Tänk så härligt när man kan känna hur solen värmer och hur det börjar dofta av jord och nyss utslagna löv. Härligt!

Mina föräldrar är i Indien och man blir ju inte alls avundsjuk när de berättar om värmen och om att det är trevligt vid poolen. Jag vill också!! Men det är väl bara att försöka att vänta in sommaren här också.

Idag är det lång arbetsdag och sen ska jag samla in lappar om hästtandläkare. Efter det är det Göte som gäller. Men det kommer garanterat att vara svinkallt ikväll. Mysigt...eller inte.

Jag lovar att jag ska försöka att bättre mig på det här med bloggandet. Jag vet att jag har sagt det innan men jag ska försöka. =)

Hoppas att ni har en bra dag!






Nina.

Kommentarer
Postat av: annika

lappar om hästtandläkare?????

2009-03-18 @ 17:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0