Dags för bilder tycker jag.

Först lite bilder från konserten med Jean Michele Jarre. Det är, förutom musiken, mycket ljus i hans show.















Rekommenderar verkligen att se det om han kommer till Sverige igen! =)


Lite bilder från när jag, Caroline och pappa var på fotboll. Match mellan MFF och Gefle. Jag går inte så ofta på fotboll men vi har ju bokade platser på Swedebank arena under hela säsongen så ibland kan man ju passa på.







Obligatoriska saker på mitt arbetsbord. =)





Och så måste jag ju ha med en bild på Göte i sin nya gräshage. Jag kan säga att han älskar den. Han vill absolut inte gå in när de andra hästarna ska in. Han är så pigg nu. Idag red jag ut med honom och jag fick passa honom noga hela tiden så att han inte skulle bocka av mig. Men imorgon blir det lite hoppning så jag hoppas att han kan springa av sig lite energi då.



Och så det obligatoriska då....lite Hugobilder.









Man blir ju bara så full av kärlek!!


Imorgon är det fredag! Vad ska ni hitta på i helgen? Jag ska på middag och sen utgång på lördag. Ska bli kul.
Hoppas att ni har en trevlig kväll.






Nina.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha, erkänn, du ropade glatt "hej" till henne sen satt ni och smalltalkade er igenom hela konserten. s

O jag åker gärna med ner till den förvuxna ponnyn någon dag, bara säg till när du vill ha sällskap i den röda faran. ^^

2009-05-14 @ 23:02:24
URL: http://870821.blogspot.com
Postat av: Jessie

Big B säger att G är välkommen på romantisk gräsbetning i solnedgången närhelst han vill=)

2009-05-15 @ 07:24:08
URL: http://www.metrobloggen.se/ryttarliv
Postat av: Gynning

Kanske det blir att jag efteranmäler Bubblan till Ribban eftersom han inte har tävlat sen torn och nästa vecka åker jag på semester.



Ha det så bra

2009-05-15 @ 11:04:28
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: Gynning

hahaha ja det finns så många konstiga människor!!



Ha en bra dag

2009-05-17 @ 10:19:24
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: Magnus

Brio grädd original :O Klar tantvarning ;)

2009-05-17 @ 17:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0