En liten tik.

Ja, det är vad jag kanske ska åka och titta på. Man kan ju alltid titta, det betyder ju inte att man måste köpa. Men det låter iaf intressant. En tvåårig Parson JR-tik som är nästan helt vit. Verkar hur go som helst men det vet man ju aldrig. Jag har ju redan en mycket ettrig liten JR och man vet ju vilka hyss de små liven kan ställa till med. Men visst älskar man dem ändå. =)
Jag har mejlat lite med säljaren och det verkar som sagt intressant så det blir nog en titt iaf. Men det måste kännas 100 rätt om jag ens ska ha någon vovve. Man binder ju sig så och det måste man tänka på. Allt som har med att binda sig för väldigt lång tid ger mig alltid lite ångest men å andra sidan lever man bara en gång och man ska ta vara på livet.

Här är en bild på det lilla livet.



Jag är förresten fortfarande sjuk. Inte kul! jag har tråkat ihjäl mig idag kan jag lugnt säga. Måste vara hemma från jobbet imorgon också men sen hoppas jag att det ger sig. Jag vill INTE vara hemma från jobbet!!

Hoppas att det är bra med er iaf.






Nina.

Kommentarer
Postat av: Jannike

ytte-pytte söta huuuunden

2009-05-28 @ 23:15:13
URL: http://jannikejd.blogg.se/
Postat av: Jessie

Om den "grå valpen" följer med så vill jag ha första tjing på pussandet=)

2009-05-29 @ 07:20:45
URL: http://www.metrobloggen.se/ryttarliv
Postat av: Caroline

Så gullig den va =)

Ja, med en liten valp blir det ju mera jobb.

Men dom är så söta när dom är små.

Sen så tänker jag så här, har man häst så binder man ju säg ändå. Då spelar det ingen roll om man har hund me ju.

2009-05-29 @ 11:09:23
URL: http://kringelmaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0