Fagans...

....är den irländska pub varifrån jag precis har kommit hem från. Vi är några stycken som ibland är med i deras frågetävling som de har på torsdagar. Men de brukar ha helt sinnessjuk frågor alltså. Vem vet vem som har tagit ett foto på när en kula går genom ett äpple liksom?
Jaja, det variaf trevligt och nu sitter jag här hemma i soffan med min lilla honnaracka bredvid mig och vi ska alldeles snart krypa ner i sängen och soooova!
Imorgon ska jag och min moster hälsa på min mormor och sen tror jag nog att det blir en tur ner till ribban för att kolla på de nationella hopptävlingarna där.

Hoppas att det är bra med er och sov gott.






Nina.

Kommentarer
Postat av: Jessie

"Rackan" säger att han vill ha köttbullar idag

2009-05-22 @ 14:35:24
URL: http://www.metrobloggen.se/ryttarliv
Postat av: Matilda

Honnen nannar skeden.

2009-05-23 @ 09:44:39
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0