Förkyld!

Ja, då var man ordentligt förkyld igen då. Har varit det några dagar och det är ju som ni vet inte speciellt roligt. Men men, som vanligt får man försöka att stå ut.

Roar mig med att kolla runt lite på nätet och lyssna på musik. En låt som jag fick tipsat om är Nomy och Cocaine. Jag gillar faktiskt den jättemycket!

Här kan ni lyssna på den.

En annan låt är Dead by aprils Losing you. Lite väl mycket skrikande i den men jag gillar den ändå på något vis.

Linnea- vad kul att du kan hänga med till Flyinge. =) It sounds like a plan to me.

Hoppas att allt är bra med er.






Nina.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Woho !! tjuter Linnéa'n ;-)

2009-05-05 @ 23:40:53
URL: http://870821.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0