Grått och trist.

Sitter på jobbet och kollar ut genom fönstret. Vädret är bara så tråkigt. Grått och trist är det och det känns som att det kan hålla i sig. Idag blåser det dock inte lika mycket som det gjorde igår. Tack och lov för det.

Det verkar som att jag har dragit på mig ytterligare en förkylning direkt efter att jag blev bättre från den förra. Känner mig alldeles seg och varm. Lite täppt i näsan och lite hostig. Jätteroligt...eller inte.

Jag slutade jobba halv 7 igår så jag stack bara snabbt ner till Göte och fixade och donade. Han har fått sår på båda sina bakben så jag måste lägga om dem varje dag. Jippy. Såren sitter precis vid hasorna så det är inte så lätt att lägga om heller. jag undrar var han har fått dem ifrån. Det ser nästan ut som liggsår men han har jättemycket torv i sin box och han ligger inte så mycket i hagen. men huvudsaken är iaf att det inte verkar som att han har ont.

Nu ska jag fortsätta att jobba.

Hoppas att ni alla får en bra dag.






Nina.


Kommentarer
Postat av: Jessie

Kanske sparkat på något?

Hoppas han kryar på sig snart iaf.

2009-05-07 @ 19:27:02
URL: http://www.metrobloggen.se/ryttarliv
Postat av: FREJA LINDSKOG

Ja visst är vädret trist! :O Har hållt på och blåsa och regna sen i måndags... :(

2009-05-08 @ 13:09:24
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0