Idag....

.....är det onsdag och vad har hänt idag då? Jo, jag har varit på jobbet och det är väl alltid trevligt. Det verkar som att det är på fredag som domen, om vi som inte är fast anställda får vara kvar eller inte, faller. Jag vill inte sluta. Jag VILL verkligen INTE sluta!! Snälla, håll tummarna för mig.

Efter en mycket lång arbetsdag åkte jag ner till Göte och släppte ut honom i sin nya gräshage som jag satte upp igår. Han får gå där medan jag fixar i stallet. Det är mycket populärt och idag fick han äta gräs i nästan två timmar. =)
Det blev ingen ridning idag för jag känner mig inte helt hundra så det är bättre att vänta med trimningen tills imorgon tror jag allt.

I måndags var jag och resten av familjen och såg en konsert med Jean Michel Jarre. Det var verkligen superbra!! Jag kommer att ladda in bilderna från konserten senare ikväll för nu ska jag ner i badet och se om jag kan få mina spända ryggmuskler att slappna av lite.

Jag måste ju också säga att din häst är superhärlig att rida, Linda!!
Jag var ju hos Linda och Peter i lördags ochsov över där till söndagen. Fick ju äran att rida på Lindas häst Simpan och det var verkligen roligt. En häst helt i min smak faktiskt. Ska bli roligt att testa hoppa honom också.

En fråga bara. Jag var och förnyade mitt körkort igår och VARFÖR ser man alltid ut som en vettskrämd fånge på körkortsbilden? Det är ju inte ok alltså!

Nu är det badet som gäller.
Hoppas att ni har en trevlig kväll!






Nina.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag vill se din körkortsbild! A ja!

2009-05-14 @ 08:07:29
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Jessie

Håller tummar så jag blir BLÅ!

2009-05-14 @ 09:02:58
URL: http://www.metrobloggen.se/ryttarliv
Postat av: Magnus

håller tummarna

2009-05-14 @ 15:53:42
Postat av: Hanna

åh vilken lyx att få gå i gräshage!



jag håller tummarna för dig! ;)

2009-05-14 @ 20:34:56
URL: http://hpsdagbok.blogg.se/
Postat av: DINA - the one & only

Hejhej, läs & kommentera blogg tack :) <3

2009-05-14 @ 21:50:52
URL: http://ddinas.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Jag hoppas verkligen du får bli kvar på jobbet, håller tummarna hårt för din skull.

Och, Eva (din favorit Eva ja) var också och såg samma artist som du i måndags. ;-)

Du såg inte henne?

2009-05-14 @ 22:11:46
URL: http://870821.blogspot.com
Postat av: Linda

Visst är han underbar min "lille" prins!! Vi får ta och orna en dag när jag kan komma till dig och hoppa.Då kan vi byta "stridsvagnar" med varandra ;)

Kram

2009-05-15 @ 21:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0