Tävling....

Imorgon är det tävling i Lomma som gäller. Ska hoppa en 110 men det kan gå hur som helst. Mn VET aldrig med Göte. Ibland hoppar han runt lätt som en plätt och näst gång springer han till utgången. Men vad vore livet utan utmaningar?

Jag kom precis hem från en tillställning hos Annika och det var jättetrevligt. Dock fick jag lämna festen tidigare av två skäl nämligen 1 att jag ska upp tidigt och tävla imorgon och 2 att jag hade honnarackan i bilen. Han kan inte vara ensam i min lägenhet så ibland får han vara i bilen istället. Men det gick bra och nu har jag en mycket pigg och mätt Jack Russellterrier här bredvid mig. Jag tror att det får bli en busomgång innan vi går och sover. =)

Hoppas att allt är bra med er och ni får gärna hålla en tumme för att Göte sköter sig imorgon. =)






Nina.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det blir ingen tävling för mig idag. :(

Hoppas att det går bra för dig! :D

2009-05-24 @ 07:15:30
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Jessie

Big B får hålla hovarna för er då.

2009-05-24 @ 08:45:17
URL: http://www.metrobloggen.se/ryttarliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0