Vi bloggare.

Kan man ens kalla sig för en bloggare när man skriver så pass lite som jag gör för tillfället men jag tänker iaf kalla mig för det nu och i detta sammanhanget.
Jag var på tävling i Torn härförleden och såg då en annan bloggare vilkens blogg jag läst i stort sett dagligen. Nåväl, det faller sig inte sämre än att jag råkar hamna brevid denna bloggare och börjar då prata med henne. Jag förstår att hon säkert inte har en aning om vem jag är men jag babblar på iaf. Tänkte sen på kvällen efter tävlingen att det kanske skulle vara artigt att presentera sig så jag skrev en kommentar på hennes blogg.
Denna bloggare är Emma Gynning och hennes blogg kan ni läsa här och här kan ni läsa mer om bloggarnas oväntade möten.



Annars går livet sin gilla gång med arbete och annat spännande. Imorgon ska jag jobba från kl 8 till 18.30. Det ska bli mindre spännande. Mer spännande ska det då bli på torsdag när jag ska hem till Linda och Peter. Ska bli jättemysigt!


Nu väntar badet och sen sängen på mig.

Sov gott!

Trött bloggare.







Nina.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad kul att träffa ,en som du bloggar med =)

2009-05-06 @ 09:31:10
URL: http://kringelmaden.blogg.se/
Postat av: Hanna

kul!



jag har med stött på en bloggare vars blogg jag följer... men jag hittade inget tillfälle att prata med henne. men jag tror att våra vägar kommer att korsas igen...

2009-05-06 @ 10:37:26
URL: http://hpsdagbok.blogg.se/
Postat av: Magnus

Träffades ni på Willys :O Är hon nära släkt med Carolina Gynning?

2009-05-06 @ 17:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0