Guten abend.

Ja, som det heter på tyska. Hoppas att ni har haft en bra dag. Jag har det inte. Mest för att jag är så otroligt trött och så tycker jag att mitt jobb är lite halvtråkigt. Känner mig inte helt 100 heller. Har kanske dragit på mig en förkylning så jag ska alldeles strax ner i sängen.

Idag efter jobbet tog jag vovvarna och åkte ner till Höllviken och gick med dem på stranden. Det blåste ja jäklans i det! Men det var ändå supermysigt. Hugo och Scoody roade sig kungligt. Det är så härligt att se dem så glada. =)

Efter det åkte jag till stallet och fixade med Göte. Jag hade tänkt sticka ut senare på kvällen och rida men jag känner mig faktiskt febrig. Jag måste försöka rida imorgon även om jag har lite lite tid mellan jobbet och sen ett APT-möte på kvällen. Hoppas bara att jag känner mig kryare.

Nu ska jag krypa ner i sängen i mina föräldrars gästrum och försöka sova. Men först två värktabletter.

God natt.






Nina.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag irriterar sönder. It's the mirr.

2009-11-26 @ 11:05:16
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Ellen Schutz

mkt fin häst du har ! Hoppas du hade det bra igår kväll :)

kika gärna in hos mig & svara på min fråga !

2010-01-01 @ 15:50:01
URL: http://ellenschutz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0