Jag har varit bloggtrött.

Så jag har knappt bloggat något som ni kanske har märkt. Ibland känner man bara inte för att logga in och blogga här. För det mesta är det kul men nu har det inte varit det. Fast nu känner jag för det igen. =)

Jag och Caroline var i Jönköping förra helgen och det var så himla kul!! Vi hade riktigt roligt faktiskt. Härligt att komma iväg på en minisemester med en av mina bästa vänner.

Lite foton från Jönköping.

Gränna.



Polkagrisar lagas!



Utsikt över Gränna och Vättern.



Hundbar.



Affären på landet. De hade jättefina Barbour- och Ralph Lauren-kläder.



Jag står skräckslagen vid ett vattenfall.



Hundar och Vättern.



Jag i Habo kyrka.


Ja, det finns ju fler bilder men detta var några. =)



Idag och imorgon är jag ledig från jobbet och det är ju aldrig fel. Tyvärr var jag sjuk igår. Så himla tråkigt när man blir det men jag var riktigt kass. Jag är ju inte den som är hemma från jobbet i onödan direkt. Det är faktiskt helt tvärtom. Jag går till jobbet när jag kanske ändå skulle ha varit hemma.
Eftersom jag var ledig idag så var jag och Desirée i stan. Jag shoppade lite tröjor och byxor. Idag har jag även köpt en Palph Laurenpiké. Jag gillar dem jättemycket!

Jag var även en sväng i stallet idag. Jag hade tänkt rida men det var hoppträning i ridhuset så jag kunde inte och det var nog likabra eftersom jag inte är helt kry än. Men jag ska dit på morgonen imorgon och rida på utebanan så att jag kan ha med mig Scoody. Hon behöver springa av sig lite. =)
Hon är ju givetvis med i stallet varje dag men får vara i en box medan jag rider. Hon gillar ju att valla hästarna. Älskade hund!

Lite bilder på Göte från idag.

Glad och ullig häst.




Göte gillar inte hundar. Arg häst.









Och så en bild på pojkvännen och Scoody. Suddig, jag vet.




Ikväll ska jag se Änglar och Demoner. Jag har velat se den jättelänge.
Nu medan jag bloggar så går serien Mammas pojkar på TVn i bakgrunden. En av de tävlandes barn heter Heaven. Ja, vad säger man?



Ha en bra kväll.






Nina.

Kommentarer
Postat av: Messerschmitt

Trevligt med en polkagrisverkstad. Men vem är det som gör sönder alla polkagrisar? ;)

2009-10-29 @ 21:30:24
Postat av: Anonym

Kul med bilder! Så göte och scoody kommer inte överens, haha!

2009-10-29 @ 21:40:21
Postat av: söteborgare

Heaven! Haha! vad man säger? White Trash!

2009-10-29 @ 21:48:43
Postat av: Matilda

Ooh baby, do you know what that's worth?

Ooh Heaven is a white trash on earth.

2009-10-29 @ 21:51:18
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Jessie

Knasfibblor. Om ni ändå var i habo kyrka kunde ni väl stannat till och tittat in. Ni passerar nämligen mig och kusarna på vägen dit.

2009-11-01 @ 10:35:03
URL: http://www.metrobloggen.se/ryttarliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0