Regn och blåst.

Det är världens oväder ute och jag måste snart samla ihop mig och vovve för att åka till stallet. Jag vet inte hur kul det ska bli idag faktiskt. Jag skulle nog helst ha varit inne hela dagen. Men Göte måste ju motioneras och gosas med.

Ikväll ska jag och Scoody hem till Desirée för lite festligheter. Det kommer nog att bli kul.

Vad ska ni göra denna lördag?


Dagens lista.

Dagens frukost: Mackor med ost.

 

Dagens kläder: Just nu: en gul t-shirt med reklam från Östgöta Nation på och ett par svarta träningsbyxor. Men om typ 10 m in så blir det ridkläder.

 

Dagens humör: Nja....ok men inte mer.

 

Dagens tanke: Hösten är här.

 

Dagens frisyr: Hästsvans.

 

Dagens doft: Armani Diamonds.

 

Dagens glädjeämne: Fest ikväll.

 

Dagens irritationsmoment: Blåst.

 

Dagens mest ointressanta ämne: dåliga tv-serier.

 

Dagens dummaste: rinnande näsa.

 

Dagens känsla: trött.

 

Dagens göromål: till hästen, städa, gå på fest.

 

Dagens väder: Riktigt höstoväder.

 

 

Förresten, vad säger ni om detta? Blossa glögg med clementin.

 

Hot or not?

 

 

 

 

 

 

Nina.

 



Kommentarer
Postat av: Caroline

Glögg går inte hem hos mej så jag säger not.

2009-10-03 @ 15:26:00
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/
Postat av: Anonym

tävling i min blogg.

vinn en lääänk . :)

2009-10-03 @ 15:47:59
URL: http://sannasnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0