James Herriot.

Nu ska jag snart krypa ner under mitt varma Hästens duntäcke. Jag älskar mitt täcke för det är så varmt och det kan jag, som alltid fryser, behöva.
När jag har krypit ner i sängen ska jag läsa några kapitel ur min bok Om de bara kunde tala som är skriven av James Herriot. Helt underbara böcker och ett hett lästips för er som gillar djur och Storbritannien, eller närmre bestämt Yorkshire.

Jag här läst alla böckerna i serien ett antal gånger just för att de är så härligt skrivna med speciella miljöer och karaktärer.

Här kan du läsa lite mer information.




Sov gott.






Nina.

Kommentarer
Postat av: Jessie

Håller med. det är underbara böcker.

2009-09-22 @ 21:26:31
URL: http://www.metrobloggen.se/ryttarliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0