Promenadbilder.

Som jag skrev i mitt förra inlägg så var jag och Scoody ute på promenad för en stund sedan.
Här kommer lite bilder från den promenaden. =)

På väg ner mot fältet.



Nere vid fältet. Turning torso rakt fram och en liten hund nere i högra hörnet.




Hon har en lång tunga det lilla livet. =)




Goda dofter överallt. Iaf om man är hund.



Vi passerade Zlatans hus.




På hemväg och vem försöker gömma sig bakom lyktstolpen?









Jag åt hallon till lunch. Mycket gott kan jag meddela.








Ikväll kommer Caroline hit. Vi ska käka lite och snacka skit. Ska bli kul.






Nina.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Så jävla kärt att hon gömmer sig!! ♥

2009-09-24 @ 21:20:46
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0