Häst till salu.

Jag vet! Dålig uppdatering idag men jag har inte suttit ner en sekund idag. kom precis hem från stallet och ska slänga i mig en sallad nu och titta på The Mentalist. Nice.

Ja, som jag skrev igår så var det en tjej som kontaktade mig om en häst hon ville sälja. Det är ett fuxsto född 1997 efter Dardel- Jovial. Det bästa är antagligen om hon går till avel eller sällskap men hästan är fullt ridbar. Ägaren behöver bli av med den fort så om någon kan tänkas vara intresserad så hör av er till mig.


Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Petra



SV; porten kan fästas i dörröppningen mha av skruvar och mjuka underlag som fäster porten ytterligare, men man behöver inte fästa den om man inte vill.



Funkar bra utan också. Jag vill undvika märken och har därför inte satt fast grinden, utan bara spänt fast den i dörröppningen.



Jag är helnöjd! =) Finns i olika storlekar också ;)



- PP -

2010-04-07 @ 09:14:22
URL: http://minitassar.blogg.se/
Postat av: Caroline

fins det någon bild på hästen?

Du kan ju skicka den till min mejl om du har någon bild.

2010-04-08 @ 20:05:49
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0