Vad händer idag?

Vad ska ni göra idag? Jag väntar på att en kompis ska komma hit med sin labbevalp och fika vid 15-tiden.
Ska bli kul. Jag ska även ta tag i lite städning nu snart...de är ju inte superkul men det måste ju göras.
Senare ikväll ska jag sticka till stallet och rida. Göte kommer nog att vara en aning pigg! Haha. Igår fick han gå ut en sväng i hagen utan täcke och som han njöt. Rullade sig i lera gjorde han också.  Nice.

Nu är det ju påsk och det blir fullt upp med att träffa släktingar och kompisar. Lovely.
Vad ska ni göra?

dessutom...har ni blivit lurade idag? Jag avslöjade iaf Sydsvenskans aprilskämt men det är alltid lika kul at läsa de arga kommentarerna av de som inte har förstått att det bara är ett skämt. Haha.

Ha en härlig skärtorsdag!


Härligt med påsk!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Happi istårr!

2010-04-01 @ 14:28:41
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Karoline

Ååååå, jag avskyr att borsta bort all lera efter att de rullat sig :)

Våra såg också ut som träsktroll härom dagen, men en rullande häst är oftast en frisk häst, så jag är bara glad att de rullar sig :)

2010-04-02 @ 14:52:25
URL: http://karoline.eak.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0