Idag är det tisdag.

Och jag har varit på massage. Det är så himla avkopplande även om det gör hemskt ont ibland. Men det är så det är bara. Jag hade stora spänningar på flera ställen i ryggen men det känns bättre nu iaf.

Idag har det även hänt något annat kul men det får jag berätta om senare...haha...kryptiskt va?

Jag och mamma tog en liten tur i stan i eftermiddags. Jag fick ett par Hush puppys av mamma. De är sypersnygga och verkligen vad jag behövde. Tack mamma!!

Annars har et väl inte hänt sådär jättemycket idag. Mest fixat lite inför imorgon.

Nästa vecka sätter hundkurserna igång! På måndag är det dags för Siv att börja på valpkursen och på tisdag är det dags för Scoody att börja på kantarellsök. Spännande!!

Kommer snart hem.


Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Jessie

lyxigt med lite knådning=)

2010-08-03 @ 22:45:53
URL: http://www.metrobloggen.se/ryttarliv
Postat av: Matilda

Låter skönt.

2010-08-03 @ 23:10:34
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0