Dagens lista.

Den här listan hittade jag på Cosmo. För fler listor besök cosmopolitan.se!

 

Lovar du att vara ärlig? Ja

 

Du heter: Nina

 

Smeknamn: Frau

 

Låt som när du är ledsen sörjer till: Olika beroende på varför jag är ledsen.

 

Beroende av: Djur….haha.

 

Vad tror folk om dig: Att jag är bitchig.

 

Stämmer det: Nopp…jag är ganska så snäll!

 

Vad får du oftast komplimanger för: Kläderna.

 

Vad säger du för att imponera på någon: Jag vet att….

 

Hur imponerar man på dig: Genom att kunna föra en intelligent dialog!

 

Brukar du skratta för dig själv: JA!

 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Vi ses väl imorgon?

 

Var bor du: Malmö.

 

Trivs du där: Jodå, hyfsat.

 

Äger du några converse: Ja ett par rosa.

 

Sprit, cider, vin eller öl: Måste jag välja av dem så är det cider.

 

Brukar du bli för full: Aldrig.

 

Är du allergisk mot något: Näpp.

 

Hur svarar du i mobilen: Hej det är Nina eller A ja!

 

Antal timmar sömn inatt: 6 typ.

 

Brukar du komma i tid: Ja.

 

När mår du bra: När allt ät som det ska vara.

 

När blev du fotad senast: Oj, en vecka sen kanske.

 

Hur känner du dig nu: Mör!

 

Vanligaste färg på dina kläder: Svarta.

 

Vad tycker du om fötter: Inte nice.

 

Vad saknar du: Solen och värmen.

 

Hade du en bra kväll igår: Nej, det kan jag inte påstå.

 

Favoritdryck på morgonen:  Mineralvatten.

 

Rakar du benen: Japp.

 

När brukar du oftast gå och lägga dig: vid halv 12.

 

Är du blyg: Nej.

 

Sysslar du med någon idrott: Ridsport.

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nix.

 

Har du spytt offentligt: Fy fan!! Nä.

 

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Gå på stan.

 

Är du nöjd med ditt liv: Det får jag nog säga.

 

Är du bortskämd: En aning kanske.

 

Vad gör du i morgon: Jobbar.

 

Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Ingen aning faktiskt.

 

Vad längtar du till: Våren.

 

Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja det har jag!

 

Vad använder du för schampo: Specialschampo för färgat hår.

 

Hur gammal är du: 30.

 

Tycker du om någon just nu: Ja.

 

Gröna eller röda äpplen: Inga alls helst!!

Gillar du golf: Absolut.

 

Vilken tid gick du upp idag: Kl 9.

 

Har du sovit i din egen säng inatt: Japp.

 

Har du strumpor på dig nu: Ja två par!

 

Är det okej att gråta: Ja!

 

När grät du senast: Kommer inte ihåg.

 

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en häst till.

 

Bär du glasögon eller linser: Inget av det.

 

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Viktigt vet jag inte men jag gillar det.

 

Har du piercing: Ja i naveln.

 

Vill du gifta dig: Ja.

 

Vill du ha barn: Vet inte än men jag tror det.

 

Solar du ofta: Nä!

 

Är du bra på att laga mat: Ja det tycker jag.

 

Är du flygrädd: En aning.

 

Hur vig är du: Inte alls! Haha.

 

Är du musikalisk: Nej.

 

Vad dricker du helst när du är törstig: Mineralvatten.

 

Vilken är din favoritglass: Ben & Jerry cookie dough.

 

Tror du på ett liv efter döden? Ja.

 

Tycker du om sushi? Bara en sort!

 

Vad äter du helst när du ser på film: Blandgodis.

 

Har du tandläkarskräck? Nej.

 

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kväll!

 

Vilken ögonfärg har du: Blå.

 

Har du någon gång gråtit dig till sömns: Japps.

 

Biter du på naglarna: Nej.

 

Röker du: Nej.

 

Hur ofta tränar/motionerar du: Försöker träna tre gånger i veckan förutom ridningen.

 

Senaste låt du hörde: Lady Gaga- Bad romance,


Kommentarer
Postat av: Matilda

Den snor jag nog!

2010-02-09 @ 09:35:41
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Matilda

Mycket fint smeknamn!

2010-02-09 @ 16:14:50
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Matilda

yO!

2010-02-09 @ 16:23:44
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0