Godmorgon!

Idag mår jag fortfarande kasst. Suck och snark. Men det är väl bara att bita ihop för ikväll ska jag, mamma, syster, moster och min pojkvän gå och se Shutter island! Hoppas att den är bra. Jag vill iaf absolut se den.

Nu är det lite sökträning med Scoodan som står på schemat men först lite frukost. Jag är inte ens sugen på att äta något men man måste väl.

Och är inte detta lite väl hysteriska? Ska ni köpa något? Jag har iaf inga planer på att göra det.

Nu blir det frukost och träning. =)

Kommentarer
Postat av: ASTRIDS TRÄNING - tävling i bloggen!

SV: nej det verkar vara ngt fel på blogg.se.. :S men tack!;)

2010-02-20 @ 11:10:57
URL: http://astridstraning.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag gillar inte alls Sonia Rykiels plagg i vanliga fall och plaggen för H&M var verkligen ingen hit. Möjligtvis att den svart och rosarandiga klänningen var ok, men annars. NOPE, inte min smak.

Synd att du fortfarande är sjuk. :(

2010-02-20 @ 11:11:03
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0