Kollat film.

Vi stack iväg och hyrde film ikväll och filmen blev...tadaaam...Zombieland. Haha...en riktig Oscarsvinnare. Eller kanske inte men den var faktiskt mer underhållande än vad man kan tro. Någon som har sett den?
Men jag måste säga att jag föredrar vampyrfilmer framför zombiefilmer. Och på tal om filmer, snart har Alice i underlandetr premiär och snacka om att jag ska se den. Det går en massa filmer jag vill se nu. det är rätt nice att gå på bio nu när vintern aldrig någonsin verkar ta slut. Det snöar givetvis här...igen.

Någon som längtar till sommaren?




Grattis grattis till de svenska killarna som tog GULD i herrstafetten!!


Kommentarer
Postat av: Matilda

OM man längtar till sommaren?

2010-02-24 @ 23:20:27
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: IA

SV: Ja, dom får verkligen jobba. Så något positivt snön är väl att vi får bättre kondis på hästarna :)

2010-02-25 @ 07:17:21
URL: http://missia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0