Lite information om mig.

Jag insåg att jag knappt har någon information om mig själv här på bloggen så jag tänkte slänga iväg ett inlägg med lite info iaf.

Jag heter Nina och är 30 år gammal. Jag bor i Malmö men längtar ut på landet och är så ofta jag kan ute i naturen. Jag hoppas kunna flytta ut från stan inom en snar framtid.
Jag har två hundar, en Jack Russellterrier som heter Hugo och en blandras (pekingese-chihuahua) som kallas för Scoody men heter egentligen Bella. Hugo har jag haft som valp men Scoody fick jag i juni 2009 då hon var tre år. jag är intresserad av hundsport och Hugo har gått agility, något som Scoody också ska få prova på. jag kommer även att senare köpa en hund för spår.

Jag har även en häst, en 18-årig valack efter Burggraaf som jag har tävlat 130-hoppning med men nu tar vi det lite lugnare. Jag har haft fler hästar men dessa är sålda. Jag har ridit msv i hoppning, dressyr och fälttävlan. jag har även ridit ponnygalopp när jag var ung.

Jag är utbildad gymnasielärare i historia och svenska. Jag trivs superbra med mitt yrke.

Jag har en pojkvän som jag försöker träffa så mycket som möjligt. Men som många vet tar hästarna tid men som tur är har han stor förståelse för mitt djurintresse och han är själv mycket aktiv i olika saker så vi har ömsesidig respekt för varandras intressen.

Ja, det var iaf lite information om mig.



Kommentarer
Postat av: Julia

lägger till dig nu :D

2010-02-17 @ 22:20:42
URL: http://juliape.blogg.se/
Postat av: Karoline - Vinn ett strasspannband

Kul med en presentation :)

2010-02-19 @ 09:57:41
URL: http://karoline.eak.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0