Någon i fönstret tittar ut.

Detta var vad som mötte mig när jag skulle hämta hundarna hemma hos föräldrarna för en stund sen. En liten Scoody hade klättrat upp på köksbordet och satt och spande ut.  Hon verkade tycka att det var en bra idé. Kära lilla hund. Men sen blev det bråttom ner och jag möttes av två lyckliga hundar när jag kom in. =)

59584f947e2dd70f4a48158e55993c07.png

 

Jag tränade lite sök här hemma och det sitter fortfarande som en smäck i Hugo. Han är grym på att snusa upp saker. Scoodan visste mest inte vad hon skulle göra. Hon har inte riktigt kopplat det där att använda nosen. Haha.

Jag kanske filmar Hugos sök och lägger upp det sen.

 

vad händer annars idag? Jag kom hem från jobbet för en stund sedan och jag mår iaf bättre än vad jag gjorde igår. Tur det!

Ikväll blir det nog till att käka på puben tillsammans med pojkvännen. de har helt ok matoch vi känner inte för att slå på stort idag. imorgon är det ju dags för Rammstein men vi missar middagen innan eftersom pojkvännen har möte. Men men, så är det ibland.

Och glöm inte....kl 19 idag är det dags för Kalla att åka favoritdistansen! Håller en tumme att hon får medalj!

 

 


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jättefin blogg!! :D

2010-02-15 @ 16:25:08
URL: http://eekdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0