Nu är Göte avlämnad.

Nu har Göte blivit avlämnad hos C. Jag och LJ körde upp honom i förmiddags. Kom fram och lastade ur medan Scoodan och Cs terrier lekte i snön. Ut med Göte i en snö och höfylld hage. ;)
Han trivdes direkt. C har ute sina hästar ca 10 timmar om dagen så det är ju perfekt. Jag tycker att det är så kul att se hur länge hennes hästar är ute och att de går i flock, jag menar, hon tävlar ändå svår dressyr och hon har hästarna ute så mycket. I like!!
Hon har dessutom en riktigt jäkla trevlig 1-åring till salu och jag är mycket sugen på denna skapelse. En fin liten dressyrstammad hingst. Kanske kanske....

Ska ni se Schlagern ikväll? Jag ska nog göra det tror jag. Har köpt hem lite mumsigt och har precis ätit lite veg lasagne. Nice!

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Nina Nina, vi måste ses nån dag, jag vill se ditt kök och vi måste ut i bokskogen och rasta vovvarna. :)

Jag får nytt nummer måndag eller tisdag skickar det då. ;-)

Kram

2010-02-06 @ 18:41:29
URL: http://870821.blogspot.com
Postat av: Matilda

Oooh köpa hest? Hoppas hoppas!!



Håller för övrigt med om utevistelsen, underbart för Mr Göte! Borde vara så för alla pålledjur!

2010-02-06 @ 19:29:21
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0